Oulujärvi - Kajaani, Finland 
Tilausristeilyjen varaukset: 

tilaus@oulujarviristeilyt.fi tai +358 20 730 7390

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.5.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö
Kalkkisillantie 4
(Navigaattoriin kirjoita Kalkkisillantie 2)
87200 Kajaani

020 730 7390
tilaus@oulujarviristeilyt.fi
www.oulujarviristeilyt.fi
2394079-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. 

Tilausvahvistus toimii pääsylippuna, joten säästä tilausvahvistus risteilyä varten.

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö
Kalkkisillantie 4
(Navigaattoriin kirjoita Kalkkisillantie 2)
87200 Kajaani

020 730 7390
tilaus@oulujarviristeilyt.fi
www.oulujarviristeilyt.fi
2394079-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Sähköiset tilaukset ja lipputilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen välittömästi maksuvahvistuksen jälkeen.

Muiden tuotteiden toimitusajat Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutus- ja palautusehdot


Verkkokaupasta ostettuja ja maksettuja risteilylippuja ei lunasteta takaisin. 

Lipuilla ei ole peruutusoikeutta, koska osto kohdistuu määrättynä ajankohtana tapahtuvaan rajoitetun saatavuuden vapaa-ajan palveluun.

Poikkeustilanteissa (sairastapaus) voit vaihtaa liput toisiin tai peruuttaa ne veloituksetta viimeistään 24 tuntia ennen sitä risteilyä, johon olet liput ostanut. Peruutus tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen tilaus@oulujarviristeilyt.fi.

Muihin verkkokaupassa myytäviin tuotteisiin on kuluttaja-asiakkaalla oikeus tutustua tuotteisiin 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin missä se toimitettiin.

Palautuksista on aina sovittava etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista, ellei syynä ole tuotteen valmistusvirhe tai Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön verkkokaupan toiminnasta johtuva virhe. Postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella toimitettuja palautuksia ei lunasteta.

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.  Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. 

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Poikkeukset peruutusoikeudesta

Osalla tuotteista ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta Asiakkaan hyväksyttyä tilauksen. Rajoitus perustuu kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ään.

Reklamaatiot
Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava viipymättä kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Tilauksiin tai laskutukseen liittyvistä virheistä on ilmoitettava Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalveluun (tilaus@oulujarviristeilyt.fi).

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö ei vastaa tuotteen ja/tai toimituksen viivästymisestä tai virheestä aiheutuneista välillisistä vahingoista. 

Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Asiakasrekisteri 

Verkkokaupan asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakasrekisteriin. Rekisterin tietoja käytetään rekisteriselosteessa kerrotulla tavalla. Rekisteriselosteen voi myös pyytää Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalvelusta. Asiakkaalla on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut tiedot. 

Kuluttaja-asiakas voi kieltää henkilötietojensa käytön suoramarkkinointiin.

Muut sovellettavat ehdot 

Yksittäisiin tuotteisiin voi liittyä erityisiä ehtoja, jotka on mainittu tuotteen esittelyn yhteydessä verkkokaupassa. Tuotekohtaisia ehtoja sovelletaan ensisijaisesti kyseisen tuotteen kauppaan, jos tuotekohtaiset ehdot ja Etäkaupan yleiset ehdot ovat keskenään ristiriidassa.

Voimassaolo 

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Oulujärven Laiva-Osakeyhtiöllä on oikeus muuttaa näitä toimitusehtoja.

Sovellettava laki ja erimielisyydet 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. (www.kuluttajariita.fi)

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Kajaanin käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.5.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö
Kalkkisillantie 4
(Navigaattoriin kirjoita Kalkkisillantie 2)
87200 Kajaani

020 730 7390
tilaus@oulujarviristeilyt.fi
www.oulujarviristeilyt.fi
2394079-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. 

Tilausvahvistus toimii pääsylippuna, joten säästä tilausvahvistus risteilyä varten.

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö
Kalkkisillantie 4
(Navigaattoriin kirjoita Kalkkisillantie 2)
87200 Kajaani

020 730 7390
tilaus@oulujarviristeilyt.fi
www.oulujarviristeilyt.fi
2394079-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Sähköiset tilaukset ja lipputilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen välittömästi maksuvahvistuksen jälkeen.

Muiden tuotteiden toimitusajat Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutus- ja palautusehdot


Verkkokaupasta ostettuja ja maksettuja risteilylippuja ei lunasteta takaisin. 

Lipuilla ei ole peruutusoikeutta, koska osto kohdistuu määrättynä ajankohtana tapahtuvaan rajoitetun saatavuuden vapaa-ajan palveluun.

Poikkeustilanteissa (sairastapaus) voit vaihtaa liput toisiin tai peruuttaa ne veloituksetta viimeistään 24 tuntia ennen sitä risteilyä, johon olet liput ostanut. Peruutus tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen tilaus@oulujarviristeilyt.fi.

Muihin verkkokaupassa myytäviin tuotteisiin on kuluttaja-asiakkaalla oikeus tutustua tuotteisiin 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin missä se toimitettiin.

Palautuksista on aina sovittava etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista, ellei syynä ole tuotteen valmistusvirhe tai Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön verkkokaupan toiminnasta johtuva virhe. Postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella toimitettuja palautuksia ei lunasteta.

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.  Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. 

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Poikkeukset peruutusoikeudesta

Osalla tuotteista ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta Asiakkaan hyväksyttyä tilauksen. Rajoitus perustuu kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ään.

Reklamaatiot
Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava viipymättä kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Tilauksiin tai laskutukseen liittyvistä virheistä on ilmoitettava Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalveluun (tilaus@oulujarviristeilyt.fi).

Oulujärven Laiva-Osakeyhtiö ei vastaa tuotteen ja/tai toimituksen viivästymisestä tai virheestä aiheutuneista välillisistä vahingoista. 

Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Asiakasrekisteri 

Verkkokaupan asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakasrekisteriin. Rekisterin tietoja käytetään rekisteriselosteessa kerrotulla tavalla. Rekisteriselosteen voi myös pyytää Oulujärven Laiva-Osakeyhtiön asiakaspalvelusta. Asiakkaalla on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut tiedot. 

Kuluttaja-asiakas voi kieltää henkilötietojensa käytön suoramarkkinointiin.

Muut sovellettavat ehdot 

Yksittäisiin tuotteisiin voi liittyä erityisiä ehtoja, jotka on mainittu tuotteen esittelyn yhteydessä verkkokaupassa. Tuotekohtaisia ehtoja sovelletaan ensisijaisesti kyseisen tuotteen kauppaan, jos tuotekohtaiset ehdot ja Etäkaupan yleiset ehdot ovat keskenään ristiriidassa.

Voimassaolo 

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Oulujärven Laiva-Osakeyhtiöllä on oikeus muuttaa näitä toimitusehtoja.

Sovellettava laki ja erimielisyydet 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. (www.kuluttajariita.fi)

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Kajaanin käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.